Madonna-Rebel-Heart-2015-1200x1200  

瑪丹娜出輯囉!!不得不說 這首歌越聽越上手啊!!活著不為什麼 為了愛啊!!!

瑪丹娜:" 很多人寫的愛情是愉悅或者一個破碎的心是多麼悲傷,但沒有人寫過一個破碎的心是之後依然充滿希望和戰勝了悲傷。"

為愛悲傷心碎的男人女人們 快聽瑪丹娜新曲走出傷痛 繼續為愛前進不要放棄任何希望!

沒有一個人不值得被愛 所以再為愛站起來吧!!

 

 

Madonna-Living For Love 瑪丹娜-為愛活著

 

First you love me and I let you in

你的愛讓我為你敞開心房

Made me feel like I was born again

使我覺得我好像又再度重生了

You empowered me, you made me strong

你賦予我力量 使我變得更堅強

Built me up and I can do no wrong

重新塑造我讓我不會有錯

I let down my guard, I fell into your arms

我放下了警惕 我陷入你的懷抱

Forgot who I was, I didn't hear the alarms

忘了我究竟是誰 我忘了聆聽警報

Now I'm down on my knees, alone in the dark

現在 我獨自在黑暗中跪著

I was blind to your game

你的把戲蒙蔽了我的雙眼

You fired a shot in my heart

你在我的心上開了一槍

 

Took me to heaven and let me fall down

帶我去天堂並讓我深陷其中

Now that it's over I'm gonna carry on

現在 它已落下帷幕 我將會繼續

Lifted me up, and watched me stumble

將我扶起 並眼睜睜看著我跌跌撞撞

After the heartache, I'm gonna carry on

經歷心痛之後 我還會繼續

Living for love

為愛活著

Living for love

為愛活著

I'm not giving up

我絕不會放棄

I'm gonna carry on

我將會繼續

Living for love

為愛活著

I'm Living for love

我會為愛活著

Not gonna stop

不會停止

Love's gonna lift me up

愛會給我最大的支持

Love's gonna lift me up

愛會激勵我向前

 

I could get caught up in bitterness

我陷入了痛苦

But I'm not dwelling on this crazy mess

但我不會糾纏於這個瘋狂的爛攤子

I found freedom in the ugly truth

我在醜陋的真相裡發現了自由

I deserve the best and it's not you

我值得擁有最棒的 但最棒的並不是你


You've broken my heart, but you can't bring it down

你弄碎了我的心 但你將不能毀滅我

I've fallen apart, I was lost, now I'm found

我已經崩潰了 現在我發現我迷失了

I picked up my crown, put it back on my head

我撿起我的王冠 把它放回我的頭上

I can forgive, but I will never forget

我可以原諒但我永遠不會忘記


Took me to heaven and let me fall down

帶我去天堂並讓我深陷其中

Now that it's over I'm gonna carry on

現在 它已落下帷幕 我將會繼續

Lifted me up and watched me stumble

將我扶起 並眼睜睜看著我跌跌撞撞

After the heartache I'm gonna carry on

經歷心痛之後 我還會繼續

 

Living for love

為愛活著

I'm living for love

我為愛活著

I'm not giving up

我絕不會放棄

I'm gonna carry on

我將會繼續

Living for love

為愛活著

I'm living for love

我會為愛活著

Not gonna stop

不會停止

Love's gonna lift me up

愛會給我最大的支持


(Love, lift me up)

愛會鼓勵我

Love's gonna lift me up

愛會給我最大的支持

(Love, lift me up)

愛會鼓勵我

Love's gonna lift me up

愛會激勵我向前

 

love lift me up, up, upx3

愛會鼓勵我

Love's gonna lift me up x3

愛會給我最大的支持

 Living for love

為愛活著

I'm living for love

我會為愛活著

I'm not giving up

我絕不會放棄

I'm gonna carry on

我將會繼續

Living for love

為愛活著

I'm living for love

我會為愛活著

Not gonna stop

不會停止

Love's gonna lift me up

愛會給我最大的支持

 

 

 

(隨意翻譯 有錯請糾正 謝謝)

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()