Ellie-Goulding-Love-Me-Like-You-Do-Fifty-Shades-Of-Grey-single-cover-artwork  

之前Ellie Goulding是為一部電影叫做真愛每一天獻聲How Long Will I Love You

這次是為格雷的五十道陰影獻唱Love Me Like You Do 作為女方角度看待他們之間的愛吧!

歌詞真的很符合女方當初一直想不透為什麼男方不願接受他那種困惑心情

 

Ellie Goulding-Love Me Like You Do 艾麗·高登-愛我像你一樣

 

You're the light, you're the night

你是光 你是夜

You're the color of my blood

你是我血液的顏色

you're the cure, you're the pain

你的治癒 你的痛苦

You're the only thing I wanna touch

觸摸你是我唯一想做的事情

Never knew that it could mean so much

從來不知道這意味著很多的意思

So much

這麼多

 

You're the fear, I don't care

你的恐懼 我不在乎

'Cause I've never been so high

因為我從來沒有如此快樂

Follow me to the night

跟我來到了夜晚

Let me take you pass outside the lights

讓我帶你通過在外面的那盞燈

Even see the world you brought to life

即使是你的人生看到全世界

To life

人生

 

So love me like you do

所以 愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Love me like you do

愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Touch me like you do

觸摸我像你一樣

To-to-touch me like you do

觸摸我像你一樣

What do you waiting for?

你還在等什麼?

 

Fading in, fading out

漸顯漸隱

On the edge of paradise

在天堂的邊緣

Every inch of your skin

你的每一寸肌膚

Is a holy grail I got to find

是我必須找到的制勝法寶

Only you can set my heart on fire

只有你能將我的心燃燒熊熊烈火

On fire

烈火

 

Yeah, I let you set the pace

是啊 我讓你設定步伐

'Cause I'm not thinking straight

因為我思考沒有那麼直接

My head's spinning around

我的頭不停的旋轉

I can't see clear anymore

我再也看不清楚了

What do you waiting for?

你還在等什麼?

 

So love me like you do

所以 愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Love me like you do

愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Touch me like you do

觸摸我像你一樣

To-to-touch me like you do

觸摸我像你一樣

What do you waiting for?

你還在等什麼?

So love me like you do

所以 愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Love me like you do

愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Touch me like you do

觸摸我像你一樣

To-to-touch me like you do

觸摸我像你一樣

What do you waiting for?

你還在等什麼?

 

Yeah, I let you set the pace

是啊 我讓你設定步伐

'Cause I'm not thinking straight

因為我思考沒有那麼直接

My head's spinning around

我的頭不停的旋轉

I can't see clear anymore

我再也看不清楚了

What do you waiting for?

你還在等什麼?

 

So love me like you do

所以 愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Love me like you do

愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Touch me like you do

觸摸我像你一樣

To-to-touch me like you do

觸摸我像你一樣

What do you waiting for?

你到底還在等什麼?

So love me like you do

所以 愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Love me like you do

愛我像你一樣

Lo-lo-love me like you do

愛我像你一樣

Touch me like you do

觸摸我像你一樣

To-to-touch me like you do

觸摸我像你一樣

What do you waiting for?

你到底還在等什麼?

 

 

(隨意翻譯 有錯請糾正 謝謝)

 

格雷的五十道陰影電影原聲帶連結:

Sia-Salted Wound 希雅-抹鹽的傷口

The Weeknd-Earned It 威肯-你值得

Beyonce-Haunted 碧昂絲-如影隨形

 

 

 

ellie-goulding-love-me-like-you-do  

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()