1423324493-4293586569_n 

 

Skylar Grey-I Know You 史蓋拉·葛蕾-我瞭解你

 

I believe, I believe there's love in you/我相信, 我相信你是有愛的
Gridlocked on the dusty avenues,/飛揚的塵土在擁擠的渠道上
Inside your heart, just afraid to go/在你心裡, 只是害怕前進
I am more, I am more then innocent/我比較, 我比較無辜
But just take a chance and let me in/但至少也採取一次機會讓我進入你的心裡
And I'll show you ways that you don't know/而我將會用你不知道的方式

Don't complicate it,/不要複雜化
Don't let the past dictate/不要讓過去支配
Yeaaah,/是啊
I have been patience, but slowly I'm losing faith/我過去耐心等待 但我漸漸失去信心

So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你寶貝
So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你寶貝

I believe, I believe you could love me/我相信 我相信你是愛我的
But you're lost on a road to misery/但你在這路上不幸的迷路了
And what I gave to you/而我給過你什麼
I can never get back/我可以永不要回來
Don't complicate it,/不要複雜化
Don't drive yourself insane/不要讓你自己變得瘋狂
Yeaaah,/是啊
Say what you will but I know that you want to stay!/但我知道你想留下 說你會!

So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你寶貝
So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你寶貝

Chemicals rushing in,/我們之間的化學變化突然激增
I know that it's you that I belong to/我知道我該屬於哪裡
I'm burning like a cannonball in the air/我就像空中的砲彈一樣燃燒著
Crushing into who I belong to/我正如此的迷戀著你
Uuuh uh, uuuuh uuuuh uh/呃呃~呃呃~呃呃~

I have been patience, but slowly I'm losing faith/我過去耐心等待 但我漸漸失去信心
Please, I know you baby/拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你
So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你
Please, I know you baby/拜託 我暸解你寶貝
I know you baby我很暸解你寶貝
So please, I know you baby/所以拜託 我暸解你寶貝
I know you baby/我很暸解你寶貝
(The shadows of your heart/存在你心中的陰影
Are hanging in the sweet, sweet air/正懸掛在這甜甜的氛圍中
I know you baby,/我很暸解你寶貝
The secrets that you hide, control us and it's just not fair/你隱藏的秘密 正不公平的控制我們
I know you baby)/我很暸解你寶貝

 

(自行翻譯 有錯請留言糾正 謝謝)

 

 

GGR5GRq  

Skylar-Grey-I-Know-You-piesa-Fifty-Shades-of-Grey  

 

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()