1423324493-4293586569_n  

我剛剛才看完格雷的五十道陰影 不會到太難看 但是我覺得男主角沒有詮釋到位

整體來講呢還是很棒的!性愛部分給人的感覺是視覺舒服不像是在看黃片這麼直接

那就直接來聽聽原聲帶吧~ 想必各位看電影的時候有某幾首歌曲經過翻譯之後

都更容易劇情一些 我本身也很喜歡電影下音樂的timing呢 音樂倒是加分了不少XDDD

 

Laura Welsh-Undiscovered 蘿拉威爾士-未知 中英歌詞

 

You're the only one that I've got/對我來說只有你一個
But I can't get lost with you/但我不能迷失於你
I can't get lost with you/我不能迷失於你
I can't be someone that I'm not/我不能成為不是我自己的人
To make it up to you/這取決於你
Make it up to you/取決於你

Whoo-ooo mooo-ooves, who moves/是誰動搖了?
Whoo-ooo mooo-ooves, who moves/是誰動搖了?
You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁

You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁

You don't wanna look ahead/你不想向前看
When it's staring back at you/當它凝視著你
Staring back at you/凝視著你

Whoo-ooo mooo-ooves, who moves/是誰動搖了?
Baby I've got more to lose/寶貝 我有更多的損失
And I can't decipher you/而我無法將你破解
Whoo-ooo mooo-ooves, who moves/是誰動搖了?

You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁
You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁

It's evident that you were never fully present in our conversations/很明顯的 你從來不會在我們的對話中把你自己表現出來
Holding in what you really mean left no evidence that you were listening/控制你自己的想法 不要留下你不會聽從的任何跡象
It's evident that you were never fully present in our conversations/很明顯的 你從來不會在我們的對話中把你自己表現出來
Holding in what you really mean left no evidence that you were listening/控制你自己的想法 不要留下你不會聽從的任何跡象
You are listening/你正在傾聽著

You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁
You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁

You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁
You're undiscovered/你是未知的
I wanna see the rest of you/我希望看到其他的你
I can't get next to you/我不能靠近你
I can't get next to you/我不能靠近你的身旁

 

(自行翻譯 有錯誤請留言糾正 謝謝)

 

artworks-000064594893-n0xj7w-t500x500

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()