Rihanna-Close To You 蕾哈娜-靠近你

 

Nothing but a tear, that's all for breakfast/只不過是一滴眼淚 這是所有的早餐

Watching you pretend you're unaffected/注視著你假裝你根本不在意
You're pulling our connections, expecting me to let you go/你再拖著我們之間得聯繫 期待著我放你走
But I won't/但 我不會輕易如你所願

No you don't need my protection/對 你根本不需要我的保護
But I'm in love, can't blame me for checking/但是我太愛你 所以不能怪我所有的檢查
I love your direction, hoping that the message goes/我的愛朝向你 希望這個訊息你是知道的

Somewhere close to you/在某處靠近你
Close to you/接近你
Like so close if they hurt you, you wouldn't find out/像如此接近的傷害你 你並不會發現
Just say now, I'm coming right now, to be close to you/就是現在 我現在就靠近你了

Said you let it go, you kept it/你說讓它走 你會保留這些
Working hard to perfect it/努力的完成它
Now your fear is reckless, and it's out of your control/現在你的恐懼已經不顧一切蔓延且失去理智
Would you let it go?/你會讓它離開嗎

No you don't need my protection/對 你不需要我的保護
But I'm in love, can't blame me for checking/但我太愛你 所以不能怪我所有的檢查
I love your direction, hoping that the message goes/我的愛朝向你 希望這個訊息你是知道的

Somewhere close to you/在某處接近你
Close to you/靠近你
Like so close if they hurt you, you wouldn't find out/像如此接近的傷害你 你並不會發現
If you let me, I'd be there by now/如果你需要我 我將會在那裡 
Close to you/靠近你

 

 

 

 

(自行翻譯 若有錯誤 請留言糾正 也請勿有惡意批評 謝謝)

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()