How To Dress Well-Can't You Tell 你感覺不到嗎 中英歌詞

 

Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了

When you walked in oh 當你走進我心裡時
Want to throw you down and take you right there 想要將你拋在床上然後帶領你到高處
Yeah I want it 是啊 我想要這樣
But I want it when you want it baby 但我想要你也想要到達高處的時候 寶貝
Want you to show me you can give it right back 想要你也可以表現出你很享受 
And when we're talkin' oh 當我們說話時 oh
Every word you say you choose with such care 你說出口的一字一語都語帶關心
When you're talkin' 當你說話時
I could listen all day baby baby 我可以聽上整整一天 親愛的
Your whole life is like a song babe I swear 你的一生就像一首歌完美 親愛的 我發誓
Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了

I can't wait I got all day today 我等不及擁有你一整天了
I was just thinking maybe you should come over 我剛剛正在想著 你也許該過來找我
Hands around your waist 我的雙手環繞著你的腰
If I prayed I would thank god for you 如果要我感謝上帝的話 我會感謝祂讓我擁有你
Bring you close 'til we can’t get any closer 將你向我拉近 近到不能再近為止

Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了

And when you walked in oh 當你走進我心裡時 oh
I felt my heart go right into you 我感受到我的心正向著你前進 
When I think about your hands on me 當我想到你的手撫摸在我的身上時
I wanna scream wanna scream wanna scream 我好想吶喊 吶喊出聲
I'd do anything you asked me to 我會做所有你要我做的事
Love my hands runnin' down your spine 沈迷我的雙手在你的脊椎游移
Pullin' on my shoulders when I kiss your thighs 親著你放在我肩上的大腿
No I can't forget what your face looks like 不 我根本無法忘記你的臉
Layin' down beside your body gives me life 躺在賦予我生命的你的身旁
Yeah you can tell 是呀 你感受到了
That I've waited all day just to play 為了你 我已經等了一整天
Wanna feel you come and lay down all your weight 想要你也享受 慢慢放鬆你自己
Make no mistake 沒有做錯
I can see it in your eyes 我可以從你的眼神裡看見你也想要
Yeah I know you wanna love 是啊 我知道你也想要愛
Yeah 是呀 
Yeah-ah yeah 
Yeah-ah yeah-uh come on let's go 來吧 我們一起

Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了
Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了
Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了
Wanna lay you down take you right there 想要讓你躺著到達最高處
Take you right there 帶你到高處
Can't you tell 難道你感覺不到嗎
"Wanna hold you now" 現在想要抱著你
You say it so clear 你說得如此清楚明白
Gonna take you right there 一定要帶領你到高處
Can't you tell 你感覺不到嗎
Yeah you can tell 是啊 你感受到了

 

 

(自行翻譯 有錯請留言糾正 謝謝)

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()