Justin Timberlake-Can't Stop The Feeling! 賈斯汀·提姆布萊克-停止不了的感覺!

 

 

I got this feeling inside my bones 我的骨頭裡有一種感覺
It goes electric, wavy when I turn it on 當我啟動它時 有股電流和熱浪來襲
All through my city, all through my home 通過我住的城市 通過我的家
We're flying up, no ceiling, when we in our zone 當在我們的領域 我們開始無上限的飄揚起來 

I got that sunshine in my pocket 我有個口袋滿載著陽光
Got that good song in my feet 我的腳不知覺地跟著這首歌起舞
I feel that hot blood in my body when it drops 當音樂一下我感受到我身體裡的血液在沸騰
I can't take my eyes up off it, moving so phenomenally 我無法將我的視線移開 移動得如此驚人
You gon' like the way we rock it, so don't stop 你一定會喜歡我們盡情搖擺的方式 所以不要停歇

Under the lights when everything goes 當一切很順利得在燈光下時
Nowhere to hide when I'm getting you close 當我接近你時 你沒有任何地方可躲了
When we move, well, you already know 當我們在跳舞的時候 你已經知道了
So just imagine, just imagine, just imagine 所以就想像吧 想像就好 想像就好
Nothing I can see but you when you dance, dance, dance 但當你在跳舞時候 我只看得到你
Feeling good, good, creeping up on you 情不自禁的愛上你 感覺很棒 真的很棒
So just dance, dance, dance, come on 所以就跳舞吧 享受此刻吧
All those things I should do to you 那些所有我應該為你做的事
But you dance, dance, dance 你就跳舞吧 享受舞蹈
And ain't nobody leaving soon, so keep dancing 也沒有人能這麼快就離開 繼續跳舞吧

I can't stop the feeling 我不能停止這種感覺
So just dance, dance, dance 就跳吧 盡情地跳吧
I can't stop the feeling 我停止不了這感覺
So just dance, dance, dance, come on 跳舞吧 一起跳吧

Ooh, it's something magical 哦 有種神奇的事
It's in the air, it's in my blood, it's rushing on 在這氛圍中 在我的血液裡 朝著我而來 
I don't need no reason, don't need control 我不需要理由 也不需要受到控制
I fly so high, no ceiling, when I'm in my zone 當在我的領域 我飛得更高

Cause I got that sunshine in my pocket 我有個口袋滿載著陽光
Got that good song in my feet 我的腳不知覺地跟著這首歌起舞
I feel that hot blood in my body when it drops 當音樂一下我感受到我身體裡的血液在沸騰
I can't take my eyes up off it, moving so phenomenally 我無法將我的視線移開 移動得如此驚人
You gon' like the way we rock it, so don't stop 你一定會喜歡我們盡情搖擺的方式 所以不要停歇

Under the lights when everything goes 當一切很順利得在燈光下時
Nowhere to hide when I'm getting you close 當我接近你時 你沒有任何地方可躲了
When we move, well, you already know 當我們在跳舞的時候 你已經知道了
So just imagine, just imagine, just imagine 所以就想像吧 想像就好 想像就好
Nothing I can see but you when you dance, dance, dance 但當你在跳舞時候 我只看得到你
Feeling good, good, creeping up on you 情不自禁的愛上你 感覺很棒 真的很棒
So just dance, dance, dance, come on 所以就跳舞吧 享受此刻吧
All those things I should do to you 那些所有我應該為你做的事
But you dance, dance, dance 你就跳舞吧 享受舞蹈
And ain't nobody leaving soon, so keep dancing 也沒有人能這麼快就離開 繼續跳舞吧

I can't stop the feeling 我不能停止這種感覺
So just dance, dance, dance 就跳吧 盡情地跳吧
I can't stop the feeling 我停止不了這感覺
So just dance, dance, dance 跳舞吧 一起跳吧
I can't stop the feeling 我不能停止這種感覺
So just dance, dance, dance 就跳吧 盡情地跳吧
I can't stop the feeling 我停止不了這感覺
So keep dancing, come on 跳舞吧 一起跳吧

I can't stop the, I can't stop the 我停止不了
I can't stop the, I can't stop the 我停止不了
I can't stop the feeling  我停止不了這感覺

Nothing I can see but you when you dance, dance, dance 但當你在跳舞時候 我只看得到你
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
Feeling good, good, creeping up on you 情不自禁的愛上你 感覺很棒 真的很棒
So just dance, dance, dance, come on 所以就跳舞吧 享受此刻吧 跳吧
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
All those things I should do to you 那些所有我應該為你做的事
But you dance, dance, dance 你就跳舞吧 享受舞蹈
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
And ain't nobody leaving soon, so keep dancing 也沒有人能這麼快就離開 繼續跳舞吧



Everybody sing 大家一起唱
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
Got this feeling in my body 這感覺在我的身體裡
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
Got this feeling in my body 這律動在我的身體裡
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
Wanna see you move your body 想要看到你跳舞
(I can't stop the feeling) 我停止不了這感覺
Got this feeling in my body 這種律動在我的身體裡
Break it down 當音樂一下就跳吧
Got this feeling in my body 這種律動在我的身體裡
Can't stop the feeling 停止不了這感覺
Got this feeling in my body, come on 這感覺在我的身體裡

 

 

(自行翻譯 有錯請留言糾正 謝謝)

 

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()