close

d1d1bd15  

雖然格雷先前釋出的兩部預告片都採用Beyonce的歌 (Crazy in love&Haunted)

之前有介紹Beyonce的Haunted這邊有連結(點連結即可)

但真正的電影主題曲是The Weeknd唱的Earned It 

真的是強而有力的一首歌呢!其實旋律有那麼一點搭這部電影 哈哈 不然怎麼會是主題曲咧

 

 

The Weeknd-Earned It 威肯-你值得

 

You make it look like it’s magic

你使它看起來像是一種魔力

Cause I see nobody, nobody but you, you, you

導致我看不到任何人 除了你

I'm never confused

我從來沒有感到困惑

Hey, hey

嘿 嘿

I'm so used to being used

我總是習慣被引導



So I love when you call unexpected

所以 我很喜歡你無預期的叫喊

Cause I hate when the moment's expected

因為我討厭預期那些時刻

So I'm a care for you, you, you

所以我是在關心你 關心你

I'm a care for you, you, you, you, yeah

我是在乎你 在乎你



Cause girl you're perfect

因為你是個完美的女孩

You're always worth it

你總是值得的

And you deserve it

而你應得的

The way you work it

你把我帶入最高的方式

Cause girl you earned it

因為女孩 你是值得的

Girl you earned it

女孩你是值得的

 

You know our love would be tragic

你知道我們的愛情會是場悲劇

So you don't pay it, don't pay it no mind

所以你不買帳 不付出就不會介意

We live with no lies

我們活著不帶一絲謊言

Hey, hey

嘿 嘿 

You're my favorite kind of night

你是我最喜愛的那種夜晚

 

 

So I love when you call unexpected 

所以 我很喜歡你無預期的叫喊

Cause I hate when the moment's expected

因為我討厭預期那些時刻 

So I'm a care for you, you, you

所以我是在關心你 關心你 

I'm a care for you, you, you, you, yeah

我是在乎你 在乎你

 

 

Cause girl you're perfect

因為你是個完美的女孩

You're always worth it

你總是值得的

And you deserve it

而你應得的

The way you work it

你把我帶入最高的方式

Cause girl you earned it

因為女孩 你是值得的

Girl you earned it

女孩你是值得的

 

On that lonely night

在那寂寞的夜晚

We said it wouldn't be love

我們說這不是代表愛情

But we felt the rush

但我們感受到了那種衝勁

It made us believe it was only us

那一刻的那種快感 讓我們都覺得這世界 就只有我們

Convinced we were broken inside, inside

不得不承認 那一刻 我們內心 已經完全融入那種渴望 

 

Cause girl you're perfect

因為你是個完美的女孩

You're always worth it

你總是值得的

And you deserve it

而你應得的

The way you work it

你把我帶入最高的方式

Cause girl you earned it

因為女孩 你是值得的

Girl you earned it

女孩你是值得的

 

p.s:這歌詞應該要在撫媚情色一點 但我盡我所能了

 

(歌詞隨意翻譯 有錯請糾正 謝謝)

 

格雷的五十道陰影電影原聲帶連結:

Sia-Salted Wound 希雅-抹鹽的傷口 

Ellie Goulding-Love Me Like You Do 艾麗·高登-愛我像你一樣

Beyonce-Haunted 碧昂絲-如影隨形

 

 

fifty_shades_of_grey___digital_soundtrack_by_drewcasta-d829xnb  

fifty-shades-grey  

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()