close

fifty_shades_of_grey___digital_soundtrack_by_drewcasta-d829xnb  

這首歌有點像是Jazz Soul的感覺 樂器一個個慢慢的融入歌曲裡 

聽起來很有層次 MV拍攝手法也是非常簡潔有力 所有的樂器圍繞著Annie Lennox

整體的感覺真的很棒哦 不妨用耳機聽聽看哦!

p.s:點擊文中的MV即可打開連結

 

Annie Lennox-I Put A Spell On You 安妮·藍妮克絲-愛的魔咒

 

I put a spell on you/我在你身上施加了愛的魔咒
'Cause you're mine/因為你是屬於我的

You better stop the things you do/你最好停止你做的事情
I ain't lyin'/我並沒有在胡扯
No I ain't lyin'/對 我沒有在說謊

You know I can't stand it/你知道我忍受不了
You're runnin' around/你四處奔波
You know better daddy/你最好要知道 爹地
I can't stand it cause you put me down/我忍受不了你要離開我
Oh oh/哦哦

I put a spell on you/我在你身上施加了愛的魔咒
Because you're mine/因為你是屬於我的
Oh oh/哦哦

You know I can't stand it/你知道我忍受不了
You're runnin' around/你四處奔波
You know better daddy/你最好要知道 爹地
I can't stand it cause you put me down/我忍受不了你要離開我
Oh oh/哦哦

I put a spell on you/我在你身上施加了愛的魔咒
Because you're mine/因為你是屬於我的

You know I love you/你知道我是愛你的
I love you/我愛你
I love you/我好愛你
I love you anyhow/無論如何 我就是愛你
And I don't care if you don't want me/而我也不在乎你到底想不想要我
I'm yours right now/我現在就是你的了

I put a spell on you/我在你身上施加了愛的魔咒
Because you're mine/因為你是屬於我的

Because you're mine/因為你是我的
Because you're mine/因為你是我一個人的
Oooh yeah/哦~是的

 

(自行翻譯 有錯請留言糾正 謝謝)

 

Annie-Lennox-I-Put-a-Spell-On-You-iTunes  

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()