Foxes-If You Leave Me Now 法西絲-如果你選擇離開我

 

Go, you won't go 走 你不會離開我吧
If you leave me now 如果你選擇離開我
I can heal somehow 我可以療癒這傷口
Back, to the time when I knew myself 回來吧 當我還是我自己的時候
When I knew myself 當我還是清楚地知道自己是誰

Give me a reason why you choose to always hurt my soul 給我個理由 為什麼你選擇傷害我的靈魂
I gave you everything, oh baby, please I have to know 我給了你一切 哦 寶貝 拜託我真的需要知道
Just answer me the question, are you gonna stay or go? 就回答我的問題 你是要留下還是離開?
Stay or go? 留下還是離開?

Oh, no 哦不
Please don't go 拜託 別離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
But you stay 但你還是留下了
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
But you stay 但你還是留下了

Back, to the time 可以回到當初嗎
But I know you won't 但我知道你不想
But I know you won't 我知道你不會想

Give me a reason why you choose to always hurt my soul 給我個理由 為什麼你選擇傷害我的靈魂
I gave you everything, oh baby, please I have to know 我給了你一切 哦 寶貝 拜託我真的需要知道
Just answer me the question, are you gonna stay or go? 就回答我的問題 你是要留下還是離開?
Stay or go? 留下還是離開?

Oh, no 哦不
Please don't go 拜託 別離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
But you stay 但你還是留下了
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
But you stay 但你還是留下了

If you leave me now 如果你選擇離開我
Oh, just stay 哦 就留下吧
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我

Won't you stay? 不留下嗎?
Please don't go 拜託 別離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我
If you leave me now 如果你選擇離開我

 

(自行翻譯 有錯請留言糾正 謝謝)

 

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()