611pELEPOBL  

 

Adam Levine-No one else like you 亞當李維-沒有人像你一樣

 

Woah


Oh, yeah 

Is everything just right

一切都還好嗎?

Don't want you thinking that I'm in a hurry

不想讓你認爲我在趕時間

I won't stay afraid

我不會恐懼浮現

I had this vision that has got me worried

我已經開始擔心了

 

'Cause everyone wants someone

因為每個人都想要有愛的人

That's one cliché that's true

雖然老生常談但這是事實

Except you I want no one

我只想要擁有你

Unless that someone's you

除非有人像你一樣

 

It looks like you

看起來像你

Feels like you

感覺就像你

Smiles like you

笑容就像你

I want someone just like you

我想要有人就像你一樣

True and through Forever blue

像永恆的藍一樣如此真實

'Cause there's no one else like

因為沒有人像你一樣

 

I hope that you're not bad

我希望你並不壞

You always said you want a man of passion

你總說想要一個激情的男人

I'm not the hottest left

我並不是最性感的

There's more than likin' physical attraction

但多少還是有生理上的吸引力吧

 

You got your special someone

你有個你的特別的對象

Between me and you guess who

你猜是誰與我為敵

Been spending my whole life waiting

已經花了我一生的時間等待

For someone just you

像你一樣的人

 

It looks like you

看起來像你

It feels like you

感覺就像你

It smiles like you

笑容就像你

I need someone just like you

我需要像你一樣的人

Love me true Forever blue

就像永恆的藍一樣真正的愛我

'Cause there's no one else like

因為沒有人像你一樣

 

I want you in my heart

我想你住進我心

I see you in my dreams

我在夢裡看見你

I know I make you mad

我知道我使你瘋狂

As crazy as it seems

非常的瘋狂

Just you, yes you

只有你 沒錯就是你

 

I need someone just like you

我需要像你一樣的人

Love me true Forever blue

就像永恆的藍一樣真正的愛我

'Cause there's no one else

因為沒有任何人像你一樣

There's no one else x6

沒有任何人 

 

I need your help

我需要你的幫助

'Cause you're so far x2

因為到目前為止 

You're so far x2

你是如此的遙遠 

 

'Cause you're so far x3

因為你太遙遠了

You're so far x3

你是如此的遙遠

 

(隨意翻譯 有錯請糾正 謝謝)

arrow
arrow

    hakunamatata26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()